lördag, september 10, 2005

Singlar

Ikväll var vi på fest.

Förutom jag så fanns där två andra tjejer. Resten var killar. Tre av de killarna har flickvänner, resten är singlar.



Och där satt jag och funderade på hur trist det är att så många så vansinnigt roliga, trevliga, snälla och jättesöta killar i trettioårsåldern fortfarande är singlar.

Det måste finnas en hel drös trevliga schyssta singeltjejer som mer än gärna skulle kunna tänka sig en dejt med en kille med följande egenskaper:

supertrevlig, jättesöt, rolig, smart, sportig och har ett välbetalt jobb.

Det enda "problemet" som också verkar vara det som gör att singelstatusen finns kvar är blyghet.

Blyg kille som jobbar inom en branch där det finns väldigt lite tjejer.

Så typiskt. Jag önskar verkligen att någon vettig tjej därute såg vilka fantastiska killar de går miste om när de istället låter sig förföras av de där brudvältar-casanovorna på krogen.

1 kommentar:

  1. Anonym00:53

    Tja, jag gör mitt bästa. *s* Ingen blyghet ska få hindra mig inte! :)

    SvaraRadera