fredag, september 23, 2005

Det där med magen

Välkommen till klubben, Britney.
Klubben för oss normala som oftast inte känner sig lyckliga när de ser sig i spegeln efter en graviditet.

Jag hoppas faktiskt att Britney är lika postgravid-mullig som de flesta andra småbarnsmammor.

Hoppas att Britney har fått bristningar och degmage som är omöjlig att bli av med utan kirurgi.

Jag blir bara förbannad när jag ser Vicktoria Beckham och andra nyblivna kändismammor strutta omkring i jeans storlekar som går att köpa på barnavdelningen bara ett par veckor efter att de fött. Det är fan inte normalt.


Dessutom är jag är avundsjuk. Grön av avund. of course. (På Posh och inte på Brittan).

2 kommentarer:

  1. Hej Ina! har du kollat in min blogg nån gång!? Jag älskar britney och jag tänker stötta henne även om hon förändras pga graviditeten! Tycker inte du att det är coolt att hon verkar strunta i sina gamla "titlar" som sexsymbol och bara bry sig om sin familj?! Jag håller definitivt med dig om att det är mer scary än imponerande att Posh-Spice väger 40 kg bara mågra veckor efter förlossningen...hmm... Hälsn Anna

    SvaraRadera
  2. Anonym18:24

    Ja, jag hoppas också att hon har riktigt många blåa bristningar, degig mage och ... och allt annat läckert man begåvas med efter en graviditet.

    SvaraRadera