onsdag, september 21, 2005

Första dagen på jobbet

Nu är min första dag på jobbet avklarad. Jag var ganska nervös på morgonen, men allt har gått jättebra. De två som jobbar i ateljén är jättetrevliga och väldigt lättsamma människor så det känns som att jag passar in bra där.



Idag har jag fått sortera dokument, montera bröllopsfoton, klippa passbilder och vara med på ett par fotograferingar. Det är precis vad jag väntade mig och jag lär mig nya saker hela tiden. Alla små detaljer som jag kanske inte skulle ha tänkt på får jag nu upp ögonen för och jag trivs verkligen. Det känns som att det är helt rätt ställe för mig, som det känns nu iallafall.



Efteråt gick jag raka vägen till Ecco affären och köpte de där Skorna som jag har sneglat på länge nu och tänkt att om jag bara får det här jobbet så skall jag köpa dem åt mig själv i present.

Ikväll skall de invigas på salsakursen.

5 kommentarer:

  1. Anonym19:28

    OOOOOOH VILKA SKOR!!! Jag vill åsse ha!!!

    Och bra att höra att praktiken känns bra! Själv var jag som bekant på intervju idag, kändes också bra. Turen verkar ha vänt för 75:orna...

    SvaraRadera
  2. Anonym21:58

    Åh det låter så kul! Jag är en smula avis på dig får erkännas :)Kramar

    SvaraRadera
  3. Emma: Ja! Visst är de underbara!! och extremt sköna för att vara högklackade!

    SvaraRadera
  4. Kattis: Du ska se att du också byter karriär snart och får din dröm uppfylld. Det måste man tro. :-)

    SvaraRadera
  5. Hilda: Tack! Det känns underbart än så länge iallafall. :-)

    SvaraRadera