tisdag, september 13, 2005

Draktankar

Har suttit hela kvällen framför TV:n efter att sonen somnade och bara glott och försökt förtränga ångesten över att gå till Arbetsförmedlingen imorgon.



Visserligen känns det ju som att jag idag har tagit framsteg, med tanke på jobbsökeriet idag, men jag har ändå ångest över att gå dit. Mainly för att förvirrade jag såg i mina papper idag att jag skulle ha kontaktat min handläggare senast 1 september för en ny tid. gaaaaah.

Förra gången vi sågs hon och jag var hon visserligen jättetrevlig. Gången innan det när jag såg fel på datum och ringde samma dag en timme försent (eftersom jag trodde jag skulle dit dagen efter) och bad om ursäkt så var hon en sur jävla drake.

Jag är rädd att det är draken jag möter imorgon. Den där "jagharstängtavdigfrånakassanförtvåveckorsedansåskylldigsjälv"-draken.



Imorgon mitt på dagen vet jag. Nu ska jag försöka sova och smälta dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar