tisdag, september 27, 2005

Fullt upp

Det har varit en fullspäckad dag. Jag har inte haft tid att längta efter sambon så mycket som tur är.

Har fått sms av honom och fått veta att resan gått bra och hotellet var fint men att det var lite ensamt utan oss.




Idag har jag fått fota på jobbet "på riktigt". Fick ta skadefoton på en kille till försäkringsbolaget. Sen har jag jobbat tillsammans med chefen och suttit med photoshop och fixat med repro på några konstverk.

Jag hade faktiskt några lösningar på ett par problem och det kändes skitbra att kunna vara behjälplig på riktigt när det var ont om tid dessutom.

Jag kan inte säga det nog många gånger; jag trivs verkligen helt fantastiskt bra på jobbet! Det är så underbart att känna så.
Under alla dessa år som långtidssjukskriven av och till så kan jag knappt tro att det är sant att jag mår så bra. Att jag äntligen har fått en vettig sysselsättning och att min kropp inte värker konstant! Jag har inte ätit Dexofen på flera veckor nu. Shit. Jag känner mig som ny! Och det var fan i mig inte en dag för tidigt.

1 kommentar:

  1. Anonym09:36

    Härligt att det går bra! Fast det visste jag ju :-)

    SvaraRadera