onsdag, september 07, 2005

Jag liknar också en kändis, thank you very much...

För ett tag sedan hade Silverfisken lagt upp en serie bilder i sin blogg med kändisar han var lik. En hel drös snygga killar. "Wow, coolt, han ser säkert jättebra ut" tänker man då.

Isa svarade och hon är lik Nemi och Liv Tyler, Bettie Page och Alanis Morrisette, vilket hon är.


Igår käkade vi middag på Indian Garden med Kattis och kom fram till att hon är lik Tori Amos och Meryl Streep. Skitvackra kvinnor båda två. (eller alla tre heter det ju).




Jag påpekade att jag inte var lik någon. Att jag frågat sambon om jag inte var lite lik någon kändis iallfall, men nehedå, han kunde inte komma på en enda och inte jag heller.



Isa nämnde då att hon sett en gubbe som spelade poker på TV för ett tag sedan, och honom var jag tydligen lik.



De: Merylstreepvackra och Livtylervackra.

Jag: Någon gubbe som spelar poker.

4 kommentarer:

  1. Hey, det är din SON som är lik gubben. Som din son kommer se ut om 60 år!

    SvaraRadera
  2. Gela: Thanks. Hon är ju rätt söt. :-)

    Babelle: yeah yeah. Men min son är ju lik mig. *fniss*

    SvaraRadera
  3. Anonym11:14

    Jag har kommit på någon som du är lik, som inte är det minsta gubbaktigt - hon som spelar Lorelai i Gilmore Girls! Lauren Graham.

    SvaraRadera
  4. Yes!! thank you Kattis. Hon är ju skitsnygg. Nu suger jag åt mig som en svamp. hahaha.

    SvaraRadera