torsdag, september 22, 2005

Martyren

Nu såhär i startgroparna på karriärvalet så var jag givetvis tvungen att testa Job predictor (precis som fröken J gjorde) för att kanske få lite hjälp på traven.


Testade givetvis med mitt förnamn och sambons efternamn (när ju drömmen om att en dag bli en gift kvinna).

Maskinen säger hurtigt:


Ina Förhoppningsvisblivandeefternamn, Your ideal job is a Suicide bomber.



Och av vilken anledning då undrar jag. Kommer jag att bli djupt religiös och konvertera inom de närmaste åren? Eller försöker den säga till mig att jag borde sluta tjata om att bli gift om jag har tänkt leva länge och bli gammal och gaggig så småningom.

1 kommentar:

  1. Hahaha, det där var ju roligt!! :D Eller hemskt, hur man nu vill se det... :p

    Måste också testa!

    SvaraRadera